Silnik S50B32

1992-1999 | silniki: S50B30, S50B32
Awatar użytkownika
macpis
Posty: 111
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:46
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

Silnik S50B32

Post autor: macpis » ndz cze 10, 2007 17:50

No i stalo sie.
W zwiazku z moja zaawansowana ///M manią przyjechal silnik S50B32 Z PRZEBIEGIEM 6000KM (nowy) co widac na zdjeciach. Zdjecia sa wysokiej rozdzielczosci wiec zainteresowani moga sobie poogladac. Silnik zamierzam wstawic a ten co teraz mam bede uturbial lub kompresor. Jednak zeby zycie nie bylo zbyt piekne blok jest uszkodzony (4 ubytki zaznaczone na zdjeciach 14 i 16) Mam dwie opcje - mozna go pospawac - nie bedzie to latwe ale jest to mozliwe, lub moge kupic blok, nowy za drogi a uzywany trudno znalezc.
Zeby silnik chodzil potrzebuje:
-blok
-miske olejowa
-pompe olejowa
-wentylator + visco
gdyby ktokolwiek mial takie czesci lub gdzies widzial na sprzedaz to bardzo prosze o kontakt.
Korbowod jest prosty i sie kreci, a te wiory to resztki miski olejowej z ktorej za duzo nie zostalo.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
PeAcE, LovE and ///M

maleckis
Posty: 78
Rejestracja: czw paź 12, 2006 20:58
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Silnik S50B32

Post autor: maleckis » ndz cze 10, 2007 21:35

Ile zapłaciłeś za silnik?
www.maleckis.com
Maleckis Motorsport

Awatar użytkownika
macpis
Posty: 111
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:46
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

Re: Silnik S50B32

Post autor: macpis » pn cze 11, 2007 19:58

Co mowicie, lepiej spawac, czy kupic uzywany blok. Robil ktos kiedys cos takiego albo widzial?? Czy jest sens kupowac blok z przebiegiem 180 000 i i przekladac wszystko z tego. Czy jest mozliwosc ze bedzie problem z dopasowaniem niektorych czesci do bloku z takim przebiegiem (np glowica nie bedzie dobrze pasowac, albo tloki beda luzno chodzic bo cylindry wyjechane).
PeAcE, LovE and ///M

bond
Posty: 16
Rejestracja: śr kwie 11, 2007 09:28
Lokalizacja: białystok
Kontakt:

Re: Silnik S50B32

Post autor: bond » wt cze 12, 2007 11:25

Ja miałem problem z jednym uchem (mocowanie do skrzyni), było ułamane.
Zostało pospawane, a raczej napawane, szlifowane, przewiercone i nagwintowane.
Zawiozłem rozebrany blok i ucho zostało dorobione.
Co to za silnik, nówka jakaś, i co się stało że się zes..... .?
Mój przed remontem wyglądał duuuuuuzo gorzej.
Pozdrawiam
Na razie E36 325, ale zaraz E36 330 (S50B30)

Awatar użytkownika
macpis
Posty: 111
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:46
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

Re: Silnik S50B32

Post autor: macpis » wt cze 12, 2007 12:44

silnik jest prawie nowka, wyciagniety z rozbitego samochodu, wszystkie jego uszkodzenia powstaly w wyniku dosyc mocnego uderzenia.

Wie ktos moze z jakiego tworzywa jest blok silnika, (pewnie z zeliwa ale moze mozna gdzies znalesc dokladniejsze parametry). Jakis link do strony opisujacej ten silnik.
PeAcE, LovE and ///M

bond
Posty: 16
Rejestracja: śr kwie 11, 2007 09:28
Lokalizacja: białystok
Kontakt:

Re: Silnik S50B32

Post autor: bond » wt cze 12, 2007 13:17

U mnie napewnobył z żeliwa, gość który ma pojęcie, nie jakis tam taki co się bedzie na tym uczył powinien to zrobić. O ile się da, bo może pęknięcia sa dalej idące niż widac.
Powinien spokojnie odtworzyć elementy które sa popękane lub ich małe ubytki.

U mnie brakowało tego

Obrazek

[ Dodano: Pią Cze 22, 2007 11:25 ]
http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=44795


"Silnik z 2002 roku,z przebiegiem 10 tys km. Do sprzedania mam kompletną głowicę(do 2002 były wadliwe,ta jest już orginalnie po modyfikacjach),komplet tłoków,blok silnika,sterowanie skrzyni SMG II,kompresor klimatyzacji,alternator,pompę wody,koło zamachowe,skrzynię biegów.
Oprócz tego wał do szlifu (w serwisie BMW dostępne są panewki na 2 szlify), 5 korbowodów(6 do wykorzystania po fachowym wyważeniu) "
Na razie E36 325, ale zaraz E36 330 (S50B30)

ODPOWIEDZ